22 березня Катерина Зарембо взяла участь у дискусії “Global Soft Power Index 2021: Case of Ukraine”
22 березня Український інститут організував обговорення результатів України у світовому індексі “м’якої сили” Global Soft Power Index, який щороку складає незалежна консалтингова компанія Brand Finance. У рейтингу, що визначає рівень впізнаваності країни, її репутацію та вплив, Україна посіла 61 місце зі 100.
Головні тези виступу Катерини Зарембо:
- Ця презентація доводить, що м’яка сила і цінності можуть бути «spread on bread» (ідіома українського історика Ярослава Грицака), тобто їх можна конвертувати у грошовий еквівалент.
- Сприйняття України всередині країни сильно відрізняється від її сприйняття за кордоном. Є багато прикладів української м’якої сили, втім вони є недокомунікованими в інших країнах.
- Сильні сторони України для країн регіону – це демократичні вибори, активні спроби з врегулювання конфлікту, популярні ТВ-програми та солодощі. Це те, що робить країну трендсеттером та інфлюенсером у регіоні.
- Війна суттєво перешкоджає зусиллям України із самопромоції. Згідно з опитуванням «Нової Європи», топ-асоціація з Україною у громадян європейських держав – це війна.
- В регіоні Україна сприймається як «democracy trial story». Водночас, як показують приклади РФ та КНР, навіть автократії можуть бути популярними та привабливими у світі. І це реально погана новина для нас усіх.
В обговоренні також взяли участь:
- Дмитро Кулеба, міністр закордонних справ України;
- Володимир Шейко, генеральний директор Українського інституту;
- Аліна Фролова, радниця зі стратегічних комунікацій та засновниця StratComm;
- Стів Томсон, директор з аналітики, Brand Finance;
- Парул Соні, партнерка Brand Finance.
Відеозапис обговорення можна переглянути тут.
Текст: Центр “Нова Європа”
Фото: Український інститут